Intrebari frecvente

1. Prețurile contin TVA?
Da, prețurile sunt afișate cu TVA.
2. De unde provine marfa?
Firma noastra colaborează cu mai multi importatori din China ,Spania și Turcia.
3. Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceti informațiile căutate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
4. Sunt persoana juridica. Pot cumpăra?
Da, Lusha.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, vă rugăm să
introduceti datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
5. Cum procedez daca doresc ca livrarea să se faca la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În aceasta situatie, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
6. Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți optiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
7. Cum procedez daca doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibila în secțiunea Contul meu.
8. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și dupa ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături. Dacă nu reușiți puteți face comanda și telefonic la numerele afișate pe site.
9. Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regăsi în secțiunea Stadiu comandă. Comanda poate fi modificată înainte de a fi trimisă în lucru la depozit.
10. Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Stadiu comandă.
11. Doresc să achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau telefonic.
12. Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau telefonic.